שלום,
קניתי לפני שבועיים וחצי מסך LCD VIEW SONIC ונשרף לי pixel דברתי עם KSP נאמר לי שאין אחריות (כמה מפתיע) אבל ותראו איזה קטע דברתי עם היבואן (אומניטק) ושם נאמר לי שכן מחליפים את המסך על pixel אחד עד חודש מיום הקניה.
ראו איזה פלא?!? ע"ל אומניטק KSP לא עובדת איתם היא "מייבא" בעצמה, כלומר, קונה באירופה כמות מסכים ומביא לארץ במחיר מוזל!!!
ממש חוצפה, שלא יעבדו עליכם KSP לא נותנת אחריות של היבואן (למרות שלי נאמר במפורש שכן)!!!
אומניטק מכירה את הקומבינה ומנסה למגר את התופעה אך זה לוקח זמן.
ידיעתכם.
מי שנפל קורבן ב KSP על הקומבינה הזאת מבקש אם יכול לשלוח לי מייל:
moshikor@smile.net.il אני מנסה לעשות משהו בנדינון אבל אני צריך את עזרתכם.
אני גם רכשתי שם מסך של viewsonic vx 922
במסמך האחריות שלהם נכתב שמסך 19 אינצ' מחייב החלפה של במקרה של 4 פיקסלים ומעלה.
באיזה שהוא פורום קראתי שכדי לפטור את הבעיה צריך לעשות "מסג'" קטן לנקודה אבל אני ממליץ שתבדוק טוב טוב לגבי זה האם זה באמת עוזר, לי אין מסך LCD כך שאני לא לוקח אחריות על זה.
דרך אגב איזה מסך קניתה מהם?
קצת מפתיע אותי שKSP מבצעים יבוא אפור או מקבילי.
אני גם רכשתי שם מסך של viewsonic vx 922
במסמך האחריות שלהם נכתב שמסך 19 אינצ' מחייב החלפה של במקרה של 4 פיקסלים ומעלה.
באיזה שהוא פורום קראתי שכדי לפטור את הבעיה צריך לעשות "מסג'" קטן לנקודה אבל אני ממליץ שתבדוק טוב טוב לגבי זה האם זה באמת עוזר, לי אין מסך LCD כך שאני לא לוקח אחריות על זה.
דרך אגב איזה מסך קניתה מהם?
קצת מפתיע אותי שKSP מבצעים יבוא אפור או מקבילי.
אני גם לא ממליץ לקנות בKSP, גם ציוד מחשוב ובמיוחד סלולר. האחריות והשירות שלהם נוראיים. אי אפשר להשיג בטלפון את המעבדה או החנות בה קניתם, יש להם מרכזיה ארצית בלי שום מידע או ידע, שתפקידם רק לנפנף אתכם והבטחות שיחזרו אליכם עוד באותו היום.
אני הייתי צריך לממש אחריות אצלם, ובמשך יותר מחודש לא עדכנו אותי בכלל, למרות טלפונים חוזרים ונשנים שלי אליהם. בכל פעם הבטיחו שהמוצר יתוקן בתוך יומיים, ושיחזרו אלי באותו יום, ובמשך יותר מחודש אף אחד לא התקשר וכמובן שהמוצר לא תוקן. פשוט נורא.
הייתי מעדיף לקנות אצל כל ספק אחר, שיוכל לתת לי שירות בזמן סביר ובלי להתיש את כוחותיי ועצביי.